Hermed indkalder 3B til det årlige budgetafdelingsmøde, der afholdes
mandag den 15. september 2014 kl. 19.00
med følgende dagsorden:
1. Valg af dirigent – herunder valg af referent og stemmetællere samt godkendelse af forretningsorden (se bagsiden).
2. Orientering fra formanden.
3. Fremlæggelse og godkendelse af afdelingens driftsbudget for det kommende år.
4. Behandling af indkomne forslag.
5. Eventuelt.
Har du ét eller flere forslag, du ønsker behandlet på mødet, skal de være afleveret skriftligt til formanden for afdelingsbestyrelsen Kim Kristensen, Syvendehusvej 71 B, eller på mail: afdelingsbestyrelsen1015@gmail.com.
Senest mandag den 1. september 2014.
For at alle kan forstå, hvad der skal tages stilling til på budgetafdelingsmødet, er det vigtigt, at du formulerer dine forslag så kort og klart som muligt. Er du i tvivl, kan du få hjælp hos din afdelingsbestyrelse.
Du vil få et eksemplar af budgettet samt eventuelle forslag senest 1 uge før mødet.
Vi glæder os til at se dig på budgetafdelingsmødet, som afholdes i afdelingens beboerlokale under hjælpemiddelcentralen.