Warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, function '_wp_footnotes_kses_init' not found or invalid function name in /var/www/egeloev.dk/public_html/wp-includes/class-wp-hook.php on line 308
Egeløvparken

Hermed indkalder 3B til det årlige budgetafdelingsmøde, der afholdes mandag den 23. september 2013 kl. 19.00 med følgende dagsorden:

1. Valg af dirigent – herunder valg af referent og stemmetællere samt godkendelse af forretningsorden.

2. Fremlæggelse og godkendelse af beretning fra perioden siden sidste møde.

3. Fremlæggelse og godkendelse af afdelingens driftsbudget for det kommende år.

5. Behandling af indkomne forslag.

6. Eventuelt. Har du ét eller flere forslag, du ønsker behandlet på mødet, skal de være afleveret skriftligt til formanden for afdelingsbestyrelsen Kim Kristensen, Syvendehusvej 71 B senest mandag den 9. september 2013.

For at alle kan forstå, hvad der skal tages stilling til på budgetafdelingsmødet, er det vigtigt, at du formulerer dine forslag så kort og klart som muligt. Er du i tvivl, kan du få hjælp hos din afdelingsbestyrelse. Du vil få et eksemplar af budgettet samt eventuelle forslag senest 1 uge før mødet.

Vi glæder os til at se dig på budgetafdelingsmødet, som afholdes i afdelingens beboerlokale under hjælpemiddelcentralen.

Med venlig hilsen
Afdelingsbestyrelsen

Dagsorden i Word-fomat kan hentes ved at klikke HER