bredband-og-tv-pakke

Brev vedrørende pakkevalg er forsinket

Vi starter med at beklage på vegne af YouSee og har forståelse for frustrationer, da aftalen om overgangen til valg af individuelle tv-pakker endnu ikke er effektueret, og hvad der er lovet ikke er blevet overholdt.

YouSee har omlagt IT-systemer, det betyder at Foreningsservice har nogle store udfordringer i deres dagligdag, hvilket bl.a. også rammer udsendelse af pakkevalgsbreve.

Ifølge Foreningsservice har der orienteret om at det må forventes, at der bliver fremsendt pakkevalgsbreve primo august. Dette velvidende at Foreningsservice tidligere har informeret om at de ville blive sendt ultimo juni. Men grundet sammenlægningen af IT-systemerne har dette ikke været muligt, hvilket YouSee selvfølgelig beklager og burde have orienteret tidligere.

Indtil ”deadline” for bestilling af pakker i henhold til pakkevalgsbrevet, vil alle beboere fortsat have en Fuldpakke.

Ønsker beboere ikke længere TV-signal gennem YouSee:
Henvendelser til Foreningsservice op/nedkobling fra foreningen/afdelingen skal være skriftlig enten via mail foreningsservice@yousee.dk eller via selvbetjening https://yousee.secure.force.com/selvbetjening  Hvis du ikke er oprettet til selvbetjening kan oprettelsesblanket og vejledning også findes her.

Ha’ en rigtig god sommer

Men venlig hilsen
Driftschef, 3b
René R. Pape